DSC08323.JPG

DSC08325.JPG

水仙花學名:Narcissus tazetta)係石蒜科水仙屬嘅長年生草本植物,

原產中國福建省漳州市,而家喺全球各地都搵到。

佢既喺中國內地有超過千年嘅栽培史,又有「寒冬仙女」之稱,

重係「中國十大名花」之一。

 

 

DSC08326.JPG

DSC08329.JPG

根係須根系,由梗盤下邊生,一般乳白色嘅肉質品種,圓柱兼無側根,

但質地脆兼易斷,斷後冇得生返鱗梗波。

鱗梗波睇品種而定,但大多數係圓形。

葉係闊嘅線形,扁平,長20~40cm,闊8~15mm,粉綠色嘅掘頭兼全緣品種。

花莖幾乎同葉等長;花梗灰綠,被管好幼,幾乎係三棱形,花梗長短有唔同,但梗頂有短尖頭;

花屬傘形花序,有4~8朵花,其中副花冠係淡黃色嘅淺杯品種,

長年冇皺,主花白,帶有好清涼嘅芳香;花瓣多數6嚿,尾位鵝黃;

花芯有隻似碗噉嘅保護罩。一般喺每年春天開花。

果係細蒴果,由子房發育而成,熟咗之後從背後開裂,但中國嘅水仙品種唔結果。

 

DSC08330.JPG  

水仙是一種鱗莖植物,水仙從分出的鱗莖開始培養,

到開花通常需要三年左右的時間。

水仙夏天休眠,通常是在初夏,把鱗莖帶泥去除,剪去葉片,

放到陰涼處保存,待秋冬季再種植。

福建漳州是水仙的著名產地之一,已經有四百多年的栽培歷史。

 

 

一首很好聽的老歌: 水仙  歌詞

我夢裡有一朵小花,是水仙有白色的嫩芽,
我輕吻他修長的莖葉,我輕吻他細小的花瓣,
那麼白那麼小,像雪似玉,潔白無暇,
啊....我夢裡的小花,水仙水仙花,
小小的水仙花。
我失落了夢裡的小花,這水仙哪裡去找他,
我從大街尋找到小巷,我從山崖尋找到水涯。
那麼嬌,那麼嫩,水仙怎經得風吹雨打,
啊....我夢裡的小花,水仙水仙花,
哪裡去找他。

 

這是費玉清唱的水仙
我覺得他全是老歌的功力一流
聽他娓娓道來很有思古幽情
 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    曉悠 發表在 痞客邦 留言(30) 人氣()